Sıkça Sorulan Sorular 

 

ÜYELİK

- Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
- Alışveriş yapabilmek için üye olmanız gerekmiyor. Sepete eklediğiniz ürünü “hızlı alışveriş” butonu ile satın alabilirsiniz. Üye olduğunuzda size özel kampanyalardan, yeniliklerden haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilirsiniz.

- Üyelik bilgilerimi güncelleyebilir miyim?
- Evet, üyelik bilgilerinizi sağ üstteki Hesabım kısmına tıklayarak güncelleyebilirsiniz.

- Üyelik şifremi unuttum tekrar nasıl alabilirim?
- Üyelik şifrenizi tekrar yenilemek ve geri almak için giriş bölümündeki şifre hatırlatma formuna tıklayabilirsiniz.

ALIŞVERİŞ ve ÖDEME

- Nasıl alışveriş yapabilirim?
- Beğendiğiniz ürünün renk ve bedenini seçtikten sonra “sepete ekle” butonuna tıklayarak daha sonra satın al bölümüne gidebilir ve işleminizi sizden istenen bilgileri de girerek tamamlayabilirsiniz.

- Fiyatlara KDV dahil mi?
- Evet, site içerisinde göreceğiniz tüm ürünlere KDV dahildir.

- Ödeme seçenekleri nelerdir?
- Sadece kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz. Kredi kartınızdan yapacağınız işlemler tarafımızdan bağımsız olarak ilgili banka ve benzeri kart kuruluşlarınca online olarak aranızda gerçekleşmektedir. Kredi kartınızdaki bilgiler Tüzün Giyim Sanayi ve Ltd. Şti. tarafından görülemez.

GÜVENLİK

- Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?
- Sitemize girilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli önlemler, bilgi ve işlemin mahiyetine göre Tüzün Giyim Sanayi ve Ltd. Şti. ve/veya ilgili Kart Kuruluşlarınca sistem ve internet altyapısında alınmıştır. Tüm kredi kartı işlemleri ve onayları tarafımızdan bağımsız olarak ilgili Banka ve benzeri Kart Kuruluşları'nca online olarak aranızda gerçekleştirilmektedir (Kredi kartı şifresi gibi bilgiler Tüzün Giyim Sanayi ve Ltd. Şti.tarafından görülmez ve kaydedilmez). Müşterilerimizin Sitemize üyelik, ürün/hizmet satın alma ve bilgi güncelleme amaçlı girdikleri bilgiler, özellikle kredi kartı ve banka kartlarına ait gizli bilgiler diğer internet kullanıcıları tarafından görüntülenemez.

SİPARİŞ

- Siparişim hakkında nasıl bilgi alabilirim?
- Sipariş durumu hakkında bilgi almak için yardım bölümündeki sipariş kısmına tıklayarak siparişiniz hakkında detaylı bilgileri görebilir ve siparişinizin takibini yapabilirsiniz.

- Oluşturduğum siparişe ürün ekleyebilir miyim?
- Oluşturduğunuz siparişi onayladıktan sonra yeni bir sipariş vermeniz gerekmektedir.

-Siparişimi verdim, onaylandı. İptal etmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?

- Siparişinizi iptal etmek için [email protected] adresine sipariş numaranız ve iptal nedeniniz ile ilgili mail gönderebilir, 05384895062 numaralıTüzün Online Yardım hattımızdan bizlere ulaşarak sipariş iptalinizi gerçekleştirebilirsiniz.

TESLİMAT

- Satın aldığım ürün kargoya ne zaman verilir?
- Saat 15.00 öncesinde verdiğiniz siparişleriniz en geç ertesi iş günü kargoya verilmektedir. Haftasonu ve tatil günlerinde verilen siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya verilir.

- Özel sebeplere bağlı olarak kargo tarihlerinde bir gecikme olduğunda size mail ile bilgi verilecektir.
* İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi 2-3 gün arasında değişmektedir. 

- Ürünlerimi ne zaman teslim alırım?
- Ürünleriniz stok durumuna göre siparişiniz onaylandığında tedarik edilmekte ve sonrasında kargoya verilmektedir. Onaylanan Siparişler 1 ya da 2 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 

-Bulunmuş olduğunuz şehrin mesafesine göre en kısa zamanda ürünleriniz teslim edilecektir. İndirim günleri ve önceden belirteceğimiz kontrolümüz dışında gelişen özel sebeplerden dolayı kargonuzun size gönderim tarihlerinde değişim olabilir. Böyle bir durum söz konusu olduğunda size mail yolu ile bilgi verilecektir.
 
- İndirim dönemlerinde ürün ne zaman kargoya verilir?
- İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi 2-3 gün arasında değişmektedir.

- Hangi kargo şirketi ile çalışmaktasınız?
- Siparişleriniz “Yurtiçi Kargo” ile ulaştırılacaktır.

- Kargo işlemleri için ücret ödeyecek miyim?
- www.tuzun.com.tr’den yapacağınız 1500₺ ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti ödemezsiniz. 

- Siparişimdeki ürün/ürünler yanlış ve/veya eksik geldi ne yapmalıyım?
- Kargonuzu mutlaka kargo yetkilisinin yanında açmalı ve içindeki ürünlerin faturanız ile aynı olduğundan, paketinizin bozulmamış olduğundan emin olmanız gerekmektedir. Eksik olduğunu farkettiğiniz kargonuzu bekletmeden firmamıza iade ediniz. İadenizi yaparken mutlaka paket içinden çıkan forma sebep yazınız. Böyle bir durum söz konusu ise bizimle mutlaka iletişime geçiniz.

İADE VE DEĞİŞİM

  İADE KODU: Yurtiçi kargo iade kodu: 255 465 847

- Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

www.tuzun.com.tr adresimizden sipariş verdiğiniz ürünlerinizi mağazamızdan veya sitemizden talep oluşturarak faturanızda yazan ana merkezimize geri göndererek değişimini yapabilirsiniz. Mağazalardan değişim yapabilmeniz için; değişim yapmak istediğiniz sipariş bilgisi ile birlikte hangi mağazadan değişim yapmak istiyorsanız önce Tüzün Online Yardım hattımızdan bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Ana merkezimizden yapmak istediğiniz değişimlerde ürünü ve e-fatura fotokopinize değişim yapmak istediğiniz ürün bilgilerini yazarak bize geri göndermeniz yeterli olacaktır.

- Değişim koşulları nelerdir?

-Almış olduğunuz ürünü tahrip etmeden, bozmadan ve deforme etmeden denedikten sonra, ürünün size teslim ediliş tarihinden itibaren otuz (30) günlük süre içinde, teslim aldığınız şekilde ve size gönderilmiş e-fatura fotokopisi ile birlikte, mağazalarımızdan veya size gönderilen kargo firması ile bize geri göndererek değişimini sağlayabilirsiniz. Ürünü bize geri gönderebileceğiniz adres, faturanızda belirtilmiştir.

- Değişim için kargo adresi nedir?
- Tüzün Giyim San.Tic.Ltd.Şti Ehlibeyt Mahallesi 1258.Sokak No:11 Balgat/ANKARA

- Değişim işlemlerinde kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim ve hangi kargo ile göndermeliyim?
- www.tuzun.com.tr'den form doldurarak gerçekleştirdiğiniz tüm iadelerin kargo masrafları bize aittir. Ancak ürün iadenizi Yurtiçi Kargo dışında başka bir kargo firmasından yaptığınızda karşı ödeme ile gönderilen ürünler kabul edilmemektedir. Yurtiçi kargo iade kodumuz: 255 465 847 'dir.

- Ürün değişimi konusunda nelere dikkat etmeliyim ve süresi nedir?
- Ürün(ler)  hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollamanız gerekmektedir.
Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş gününü almaktadır.
 Tüketici Kanunu'ndaki, "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren otuz (30) gündür. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapacağınız iadelerde de, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

- Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
- www.tuzun.com.tr adresinden satın aldığınız ürünlerin iadesi için önce hesabım sekmesinden ilgili siparişinizi seçip iade talebinizi oluşturmanız gerekir. Sonrasında paketinizden çıkan iade formunu doldurarak herhangi Yurtiçi Kargo şubesinden iade gönderiminizi bedelsiz olarak yapabilirsiniz. Yurtiçi kargo iade kodumuz : 255 465 847'dir. Teslimat adresi olarak iade formunun üzerinde yazan adres sticker'ını kargo poşetini üzerine yapıştırıp kargonuzu bize gönderebilir yada " TÜZÜN GİYİM SAN.TİC.LTD.ŞTİ EHLİBEYT MAHALLESİ 1258.SOKAK NO:11 BALGAT/ANKARA " adresini kullanabilirsiniz.
Mağazadan size gönderilen ürünlerimizin iadesi için iade formunu sitemizden indirebilirsiniz. Formu yazdırıp, üzerindeki talimatları takip ederek iade işleminizi tamamlayabilirsiniz.

- Mağazalarınızdan değişim yapabilir miyim?
- Mağazalarımızdan faturanızı beyan ederek kullanılmamış ürünlerinizin değişimini 15 gün içinde yapabilirsiniz.

- Mağazalarınızdan iade yapabilir miyim?
- Mağazalarımızda iade yapılmamaktadır. Ürünleri faturanızda belirtilen adresimize göndererek iade edebilirsiniz.

- İade etme süresi kaç gündür?
- Tüketici Kanunu'ndaki, "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren ilk otuz (30) günüdür. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapacağınız iadelerde de, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

- İade işlemlerinde kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim ve hangi kargo ile göndermeliyim?
- www.tuzun.com.tr'den form doldurarak gerçekleştirdiğiniz 1500₺ ve üzeri tüm iadelerin kargo masrafları bize aittir. Ancak ürün iadenizi Yurtiçi Kargo dışında başka bir kargo firmasından yaptığınızda karşı ödeme ile gönderilen ürünler kabul edilmemektedir. Yurtiçi kargo iade kodumuz: 255 465 847'dir.

- Anlaşmalı olduğumuz kargo firması dışında gönderilen kargolar, alışveriş tutarınız 1500₺ ve üzeri olsa dahi ücreti tarafımızca karşılanmaz, iade olarak gönderdiğinizde anlaşmalı olduğumuz kargo firması dışında gönderilen ürünlerde kargo ücreti tarafımızca ödenmez veya iade edilirken tarafınızdan bu ücret tahsil edilir.

- Ay içerisinde 5 adetten fazla veya toplu ürün iadelerinden dolayı yapılan ürün iadelerinin, kargo ücreti alıcı/müşteriye fatura edilerek tahsili yapılır.

- İade koşulları nelerdir?
- Ürünler orjinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş  haliyle tarafımıza yollamanız gerekmektedir.
Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş gününü almaktadır.

- Ay içerisinde 5 adetten fazla veya toplu ürün iadelerinden dolayı yapılan ürün iadelerinin, kargo ücreti alıcı/müşteriye fatura edilerek tahsili yapılır.
 
- İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?
- İadenin hesabınıza yansıma süresi banka tarafından belirlenmektedir ve tarafımızdan müdahale edilememektedir.

- İade adresi nedir?
- " TÜZÜN GİYİM SAN.TİC.LTD.ŞTİ EHLİBEYT MAHALLESİ 1258.SOKAK NO:11 BALGAT/ANKARA  adresini kullanabilirsiniz.

- Ürün iadesi için ne gerekiyor?

İADE KODU: Yurtiçi kargo iade kodu: 255 465 847
- İade işlemi sadece ürünün kargo ile aşağıdaki adrese faturası ile birlikte ulaştırılması durumunda gerçekleştirilir.
" TÜZÜN GİYİM SAN.TİC.LTD.ŞTİ EHLİBEYT MAHALLESİ 1258.SOKAK NO:11 BALGAT/ANKARA

- Havale ile yapılan alışverişlerde ürün iade talebinizin tamamlanabilmesi için iadesini istediğiniz hesap numaranızı/IBAN bilgilerinizi [email protected] mail adresine göndermeniz gerekmektedir.

TADİLAT

- Satın aldığım ürünün tadilatını yaptırabilir miyim?
- Aldığınız ürünün faturasını beyan ederek tüm mağazalarımızdan tadilatını yaptırabilirsiniz.

- Tadilat yaptırma süresi ne kadardır?
- Sezon ürünlerinde tadilat süresi bulunmamaktadır. Dilediğiniz zaman mağazalarımızdan tadilat yaptırabilirsiniz.

- Tadilatı nerelerde yaptırabilirim?
- Tüm mağazalarımızdan tadilat yaptırabilirsiniz.

- İndirimli ürünlerde tadilat yaptırabilir miyim?
- İndirimli ürünlerimizde tadilat hizmetimiz bulunmamaktadır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere daha iyi bir deneyim sunabilmek için sitemizde çerezler kullanılmaktadır.